Show Mobile Navigation

Saturday 31 May 2014

Video CCTV Mangsa Diculik Lelaki Warga Asing Sebelum Dipenggal Kepala

nescafeais - 09:55


Video rakaman CCTV suspek yang menculik kanak-kanak 2 tahun yang dipenggal kepalanya di Klang mula tersebar di laman Facebook.

BACA SALINAN LAPORAN DI SINI:- http://www.nescafeais.com/mengejutkan-gambar-dan-salinan-laporan-kes-penggal-kepala-kanak-kanak/

Menurut saksi kejadian ngeri itu, suspek yang membunuh kanak-kanak itu dipercayai telah mati lemas. Ini kerana orang awam yang ternampak kejadian itu cuba menangkapnya dengan menyusuri Sungai Klang dan ternampak lelaki tersebut tenggelam timbul sebelum terus hilang dibawa arus sungai tersebut dan dipercayai lemas.

Pada malam kejadian, pihak polis menerima maklumat dari orang awam yang ternampak seorang lelaki cuba melemaskan seorang kanak-kanak di tebing Sungai Klang.

Polis bergegas ke tempat kejadian dan menemui mayat kanak-kanak terbabit yang mengalami kecederaan parah di bahagian belakang kepala akibat dihentak dan kepalanya itu turut terputus daripada badannya.

Siasatan polis mendapati, ibu kanak-kanak yang berusia 32 tahun itu tidak mempunyai pekerjaan dan hidup secara gelandangan.
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment