Show Mobile Navigation

Monday 26 March 2012

, , , , ,

MAWI DIROMPAK DAN DIIKAT PAGI TADI

Unknown - 18:20


rumah mawi dirompak

MAWI DIROMPAK | Penyanyi Asmawi Ani atau Mawi menerima nasib malang apabila rumah banglonya di sebuah kelab golf di Bangi dimasuki perompak bertopeng awal pagi Isnin. 

Kejadian rompakan berlaku kira-kira jam 4 pagi. Mawi, isteri, ibu mertua Mawi, Fatimah Saad dan nenek mereka Salmah Sahar telah diikat oleh empat orang perompak yang memecah masuk melalui pintu dapur rumah.

Mujur anak Mawi dan Ekin yang baru lahir Cahaya Malaika dan orang gaji tidak diapa-apakan. Menurut Eein (Kembar Ekin) semasa kejadian semua penghuni rumah sedang tidur sementara Mawi baru pulang dari Johor Baru selepas selesai siri jelajah Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH). 

perompak pada mulanya mengetuk pintu bilik nenek sebelum bertindak mengikat mereka kecuali orang gaji serta anak kecil sebelum mengarahkan mereka menyerahkan wang dan barang kemas.

Tiga daripada empat perompak itu memakai topeng dan salah seorang daripada mereka bersenjatakan pedang samurai sambil memaksa semua penghuni rumah menyerahkan barang berharga. 

Perompak turut melarikan dompet milik Mawi dan Fatimah, telefon bimbit serta beberapa barang berharga lain yang dianggarkan bernilai RM10,000. Mujur tiada sesiapa yang cedera.
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






1 comments:

  1. Hukum karma akan berlaku pada setiap hambaNya.

    ReplyDelete