Show Mobile Navigation

Tuesday 27 March 2012

, , , , , , ,

ANAK NORSHARUL TALAHA GHAIB DALAM PERUT

Unknown - 10:46



GAMBAR NORSHARUL IDLAN TALAHA DAN ISTERI


ANAK NORSHARUL TALAHA GHAIB DALAM PERUT | Kejadian pelik, tapi dah biasa dengar kan?..Pelik Norshahrul Idlan Talaha, pemain bolasepak kebangsaan ini mengalami satu fenomena pelik apabila anak di dalam kandungan isterinya dikatakan hilang tiba-tiba. 

Sebelum kejadian dia selalu bermimpi berjumpa anaknya dan melihat jelas muka anaknya itu yang comel dan putih.. Idlan Talaha juga telah menceritakan perkara itu kepada isterinya. Isterinya sering mengadu perutnya selalu sakit-sakit.. Sehinggalah sampai satu hari, apabila Norshahrul Idlan Talaha dan Isteri  membuat pemeriksaan doktor. Doktor mengatakan yang bayi yang dikandung isterinya selama 6 bulan telah tiada (ghaib)..

Korang pernah alami atau berjumpa kejadian pelik macam ni?..jom kongsi bersama...
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






1 comments:

  1. ermm..perkara ni mmg berlaku..sepupu saya sampai 4 anak dia hilang...setiap kali akan hilang, malam sepupu saya akan bermimpi seolah2 hendak bersalin dan bila sedar siwaktu pagi..perutnya da pon kempis...tapi setiap tahun akan ada seorang lelaki berjubah membawa anak2 nya berjumpa suami sepupu saya dan mendakwa anak nya slamat dan sihat di bawah jagaan lelaki misteri itu...yg selamat dilahirkan anak y ketiga sahaja..dan kini telah berusia 27 tahun...mmg sedih kan...

    ReplyDelete