Show Mobile Navigation

Sunday 15 December 2013

5 Gambar Saat Pelajar politeknik lemas Timbul Setalah Ibunya Berdoa

nescafeais - 10:43


Mayat remaja 18 tahun yang lemas, Mohd Hanif Jainuri dari Kampung Sri Dalam Senggarang, Johor telah berjaya ditemui oleh pasukan operasi mencari dan menyelamat oleh pihak bomba Dungun, Jabatan Pertahanan Awam Malaysia serta polis pada pagi tadi di Pantai Teluk Bidara.

Sebelum ini, 13 orang pelajar tahun dua Diploma Kejuruteraan Automotif, Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin dilaporkan pergi ke pantai berkenaan untuk menghabiskan cuti hujung minggu. Namun percutian mereka bertukar tragedi apabila dua rakan mereka lemas. 

Menurut sumber, Ibu mangsa yang tabah berdoa di iringi air mata.

" Adikk..adik. Ibu sudah sampai di sini. Baliklah adik.ibu sudah sampai. "

Tidak beberapa lama setelah ibunya berdoa. Arwah yang hilang di lautan sejak tengahari semalam "timbul" apabila ibunya berdoa di situ.

Kerja-kerja mencari dan menyelamat mangsa yang hilang sebelum ini mengalami sedikit kesukaran ekoran ombak kuat setinggi hampir dua meter.

Al-fatihah dan takziah kepada keluarga mangsa.






SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






3 comments:

  1. Kuasa doa seorang ibu. Sebab itu kita disaran berdoa setiap masa, sebab Allah maha kaya yang akan mengabulkan permintaan kita.

    www.sitinurafidanoh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Subhna'Allah ini membuktikan salah satu dari kuasa Allah SWT, ibu ibu sekelian doa kita tiada hijab bagi Allah oleh itu sentiasalah berkata dan berdoa yang terbaik untuk anak anak Insya'Allah mendapat pekenanNYA.

    ReplyDelete