Show Mobile Navigation

Tuesday 3 April 2012

, , , , , ,

Tips Untuk Cepat Hamil Setelah Berkahwin

Unknown - 11:24

Tips Cepat Hamil Setelah Berkahwin, Kehamilan bagi seorang wanita adalah impian setiap pasangan yang telah berkahwin. Ramai  pasangan suami isteri yang telah menunggu lama untuk dapat mempunyai anak tetapi masih belum dikurniakan anak.

Namu bagi pasangan yang masih belum dikurniakan anak, ada beberapa tips atau cara untuk Cepat Hamil Setelah Berkahwin, cara yang mudah untuk dipraktikkan:

Tips Cepat Hamil Setelah Berkahwin

 1. Setelah melakukan hubungan intim elakkan supaya tidak banyak sperma yang keluar dari rahim isteri.

2. Posisi terbaik dalam melakukan hubungan seks adalah posisi yang tidak terjadinya ‘penjelajahan’ sperma dalam rahim, seperti posisi berdiri, duduk, atau women on top (wanita berada di atas) agar sperma banyak tertahan didalam rahim.

3. Melakukan hubungan intim ketika isteri sedang sensitif terhadap bau-bauan. Hasil kajian menunjukkan bahawa wanita pada waktu tertentu sangat sensitif terhadap bau-bauan kerana bau-bauan boleh menyebabkan wanita sedang ovulasi, dalam istilah lain wanita itu dalam keadaan subur, jadi pastikan anda (suami) mengadakan hubungan ketika isteri sedang dalam keadaan itu.

4. Foreplay atau pemanasan sebelum malakukan hubungan seksual sangat penting dilakukan, suami yang melakukan foreplay lebih lama sebelum ejakulasi dapat menghasilkan sperma lebih banyak dan itu merupakan peluang besar agar isteri hamil.

5. Posisi ketika melakukan hubungan seks juga juga penting : Doggy style (isteri membelakangi suami), misionary (Suami diatas) dan pelbagai lagi agar lebih banyak sperma yang masuk

Dari kelima tips cepat hamil setelah berkahwin diatas, fokus pada usaha supaya sperma tidak terlalu banyak keluar dari vagina merupakan cara paling umum digunakan dan paling banyak disarankan. 

Dan yang paling penting, DOA..Semoga yang belum mempunyai anak dipermudahkan..tapi untuk yang dah kahwin je tau, yang belum kahwin sila baca entry lain..hehe

SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment