Show Mobile Navigation

Monday 19 March 2012

VIDEO BUDAK MELAYU HISAP GAM DAN BERGADUH

Unknown - 15:10

Video yang diberi Bahlol’ – Video Budak Melayu Hisap Gam " Di dalam video sepanjang 6 minit 14 saat itu, dua orang remaja pada mulanya hanya bertengkar mulut namun pertikaman mulut antara mereka membawa kepada pergaduhan yang sentiasa bertumbuk antara satu sama lain.

Memang memalukan tindakan mereka, dua orang remaja lelaki Melayu sedang ‘galak’ bergaduh manakala dua orang remaja lelaki lain pula sedang seronok dan gembira ‘menikmati’ menghidu gam yang diletakkan di mulut mereka sambil memerhatikan pergaduhan ‘hebat’ antara sahabat-sahabat mereka.

Apa yang lebih memalukan, seorang lagi sahabat mereka, yang bertindak sebagai perakam video itu pula ‘kecoh’ menggalakkan pergaduhan itu diteruskan dan ‘setia’ memberikan sokongan kepada salah seorang ‘peninju’ perlawanan itu sambil menjerit, ‘Yang lain tengah bergaduh, yang seorang hisap gam, baguslah!’.

Aksi dan tindakan remaja-remaja itu memang menunjukkan moral yang rendah serta menghancurkan masa depan mereka sendiri dengan mengamalkan menghidu gam dalam kehidupan mereka.
Sayang, muda-muda lagi dah rosak dengan hisap gam. Sapa lah ibu bapa bebudak ni? Takde ke fikir anak2 buat apa? Berkawan dengan siapa? Pergi mana? Pelik dengan budak-budak zaman sekarang ni, makin teruk.


SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment