Show Mobile Navigation

Friday 27 January 2012

Tak perlu debat Najib-Anwar :Mahathir:

Unknown - 09:05


ALOR SETAR - Debat antara Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak perlu diadakan kerana tidak mengubah pendirian masing-masing.

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, debat hanya diadakan sekiranya Anwar sependapat dengan kerajaan.

“Kita sudah maklum pendirian Anwar, buat apa nak debat. Beliau sudah bercakap di merata tempat. Jika kita kata benda itu betul dan dia mengaku dan ikut, baru kita debat,” katanya selepas program Bicara Tokoh di Alor Setar, semalam.

Menurutnya, Anwar sudah lama memburukkan negara di peringkat antarabangsa dan masyarakat tidak perlu mendengar pendebatan seperti itu.

“Dia nak tunjuk bengis sahaja. Kerja dia hanya mahu burukkan imej negara. Orang nak lawan kita tu pun kita kenal lama dah, tak payahlah,” katanya.

Ditanya sama ada pihak menyokong debat mahu melihat transformasi politik baru dalam negara, Mahathir berkata, rakyat negara ini sudah menetapkan minda mereka dengan situasi politik sedia ada dan sukar menerima perubahan itu.
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment