Show Mobile Navigation

Wednesday 10 August 2016

Ingin Tahu Bagaimana Bayi Menghidap Ezcema Ini Berjaya Sembuh Dengan Ruam Bayi Powder?

Unknown - 15:35

Bayi ini menderita ekzema hingga hampir seluruh muka dan badan. Pelbagai ikhtiar dicuba, akhirnya setelah mencuba Ruam Bayi Powder.
Alhamdulillah dari hari ke hari banyak perubahan positif pada kulit bayi nya. Kini bayi nya semakin sembuh dari ekzema.



Proses rawatan dengan Ruam Bayi Powder Bermula.  Pakai bedak ini ini bahagian yang bermasalah. Sapukan pagi selepas mandi, malam sebelum tidur dan seberapa banyak kali dalam sehari untuk dapatkan kesan maksima.


Selepas beberapa jam,jika bedak kelihatan pudar dan diserap peluh,cuci bersih dengan air,lapkan dan keringkan kemudian sapu.


Pada hari ke 3 kulit mula kering, teruskan dengan menyapu bedak di bahagian bermasalah. Tindak balas adalah berbeza mengikut jenis penyakit & individu terutama dewasa.

Sesetengah individu dlm minggu pertama akan rasa kulit mengering & kegatalan, ini disebabkan air gatal & kuman dlm lapisan kulit mengalami kekeringan, jika boleh tahan teruskn, jika tak tahan , sapukan sedikit minyak zaitun @ minyak kelapa dara bagi mengurangkan kekeringan. JANGAN !! campur dgn mana2 krim yg ada chemical @ steroid.

Cuba jangan makan makanan yg menyebabkn kegatalan kulit seperti kulit ayam, seafood, kekacang & makanan2 ringan.

Perbanyakan minum air kosong utk mengelakkan kekeringan.


Hasil seminggu rawatan, perubahan ketara mula kelihatan. bahagian bermasalah mula sembuh.
dan hasilnya bayi ini makin sembuh dan kembali sihat. Jika sebelum ini bayi ini selalu menangis kesakitan. 

Alhamdulillah, hasil rawatan dengan Bedak Ruam dan doa yang beterusan sekarang dia mampu tidor lena. Insyaallah kita mampu ikhtiar, yg myembuhkan hnya Allah. Ruam bayi powder ni hnya asbab



Apakah kelebihan RBP ini ?

Selain merawat Eczema,ia juga sesuai untuk semua jenis penyakit kulit seperti psoriasis,ruam,gatal-gatal kulit,kudis buta,kayap,demam campak dan lain-lain berkaitan dengan penyakit kulit.


  • -Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.
  • -Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  • -Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
  • -Satu bekas tahan agak lama. Selalunya saya guna beberapa bulan.
  • -Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan.
  • -Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
  • -Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 💯% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.
  • -Ruam Bayi Powder ini sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam.
  • ✔Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati. Alhamdulillah!
  • - % semulajadi serta sunnah nabi S.A.W. Ini kerana ia salah satu cara Nabi SAW mengubati penyakit kulit seperti yang terdapat di dalam Hadith Sohih di atas yang membuktikan Nabi SAW menggunakan tanah liat mengubati penyakit kulit dan lain-lain penyakit.
  • Produk ini mempunyai permintaan tinggi sehingga ke Jepun tetapi baru dikomersialkan dalam bungkusan yang menarik.Jom sokong produk keluaran Melayu Muslim tempatan.Jika bagus beritahu kawan,jika tidak beritahu kami.

Sementara stok masih ada, cubalah sekarang. boleh Hubungi AMSHAR  0148477513.(sms/whatsapp/call). Penghantaran seluruh Malaysia.Harganya satu bekas untuksemenanjung RM38+7(post)=RM45 danSabah/Sarawak 38+10=\
,termasuk kos pengeposan... Wallahuaklam…
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment