Show Mobile Navigation

Sunday 2 February 2014

Video Punca Perlawanan JDT Vs T-Team Ditangguhkan

nescafeais - 13:27



Mungkin ramai yang tertanya-tanya termasuk mereka yang hadir ke Stadium Larkin apakah sebenarnya yang berlaku semasa perlawanan pusingan kedua Piala FA di antara pasukan JDT menentang T-Team pada malam 1 Februari 2014.

Perlawanan bermula dengan baik sehingga wisel separuh masa pertama dibunyikan dengan keputusan separuh masa JDT 2 – 1 T-Team.

Kekecohan bermula apabila dikatakan pasukan T-Team tidak keluar ke padang untuk perlawanan separuh masa kedua dari bilik persalinan. 

Sampai ke suatu masa, pemain T-Team langsung tidak keluar ke padang. Berikut antara punca perlawanan JDT Vs T-Team ditangguhkan yang dikongsikan kelab penyokong, jurulatih dan wartawan sukan.








Video Punca Perlawanan JDT Vs T-Team Ditangguhkah

Menurut beberapa info, ada insiden tidak diingini berlaku di mana staff kejurulatihan kedua-dua pasukan bertengkar sehingga ke bilik persalinan.

Walaubagaimanapun itu hanyalah info tidak rasmi dari sesetangah pihak. Tunggu laporan rasmi yang akan dikeluarkan kelak.

*Perlawanan Johor DT / TTeam ditangguhkan & akan menunggu mesyuarat dari Jawatankuasa Pertandingan Tempatan FAM utk menentukan keputusan selanjutnya sama ada perlawanan ulangan, kemenangan percuma @ sebagainya…

SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment