Show Mobile Navigation

Monday 24 February 2014

Ust Abu Shafiq Kata Ustaz Zahazan Kafirkan Nabi, Dr MAZA Kafirkan Nabi Ibrahim

nescafeais - 15:17


Kacau camni, Habis semua orang tak betul, Ustaz Zahazan pun dia kata tak betul.

Semua orang tak betul. Dia je yang betul. Dok main-main akidah orang pulak tu. Kelakar betul. Ntah berapa ramai yang dah mula fikir Ustaz Zahazan tuduh Nabi Muhammad Kafir. Berapa ramai la yang dah mula fikir MAZA kafirkan Ibrahim a.s dan berapa ramai la yang dah start fikir akidah UZAR bermasalah?

Nak pertikaikan akidah orang pun biarlah dah melalui proses perundangan dan penghakiman yang menyeluruh dan betul.Ni senang-senag je kata UZAR sebarkan fahaman akidah yang terpesong. Guna modal facebook je dah semua orang jadi tak betul.






Yang pelik, ramai pulak pengikut tu, siap boleh berceramah lagi. Itula pasal. Bila baca komen-komen kat page dia, bukan semua orang bersetuju pun dengan dia. Ada yang membantah dan menafikan perkara-perkara yang dia sebarkan.

Aku pernah ikuti posting-posting dia yang terdahulu, memang agak pelik sikit cara dia berdakwah.

Cuba korang perhatikan posting-poting terdahulu Ustaz Abu Syafiq ni, jadi di situ korang akan dapat buat kesimpulan kenapa dia anti sangat dengan sesetengah orang. Ini beberapa contoh yang aku nampak di wall page nya ;




Ustaz Abu Syafiq ni nama Islam. Bila dia sebarkan perkara yang bukan-bukan, ini akhirnya akan mendatangkan fitnah terhadap Islam. Jaja nama ustaz pula tue. Lama kelamaan orang akan hilang respect pada ustaz2. Macam yang berlaku sekarang neh.

Aku baca posting2 dia pun rasa runsing. Rasanya macam semua orang sesat dan hanya dia aje yang betul.Korang bacalah sendiri - Sumber asala:- Amenoworld

facebook Ustaz Abu Shafiq
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment