Show Mobile Navigation

Thursday, 27 February 2014

Terbaru, Chef Zam Pula Kritik Hidangan MAS macam Makanan Hospital

nescafe ais - 08:33


Nampaknya Selepas Datuk Chef Wan mengkritik set nasi lemak yang dihidangkan dalam penerbangan Malaysia Airline System (MAS),pihak MAS nampaknya mengambil sikap tidak peduli dan langsung tidak memperbaiki hidangan mereka. Ini terbukti apabila seorang lagi Chef terkenal, Chef Zam pula mengkritik makanan MAS.

Melalui Instagram beliau, Chef Zam menyatakan kekesalan beliau terhadap hidangan MAS yang disifatkan ‘memalukan’ memandangkan kerajaan membelanjakan jutaan ringgit untuk mempromosikan Malaysia sebagai ‘syurga makanan.


Komen Chef Zam dalam Instagram beliau:

chef_zam There is something terminally wrong with MAS food onboard. It is such a huge embarrassment not only to domestic passengers but most importantly to our foreign guests. How in the world can you promote this country as a food haven when their very first encounter with our so-called 'cuisine' is this ridiculousness?? It really embarassingly undermines the government's effort i.e. MATRADE, Tourism Malaysia and the likes spending hundreds of millions of tax payers' hard-earned money every year trying to paint a glorious picture of our cuisine to the world. Some people up there MUST go NOW!!
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






8 comments:

  1. Nabi Muhammad x ajar sikap mengkritik rezeki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezeki itu di bayar dengan harga mahal bukan dapat free... MAS peniaga tapi meniaga lebih teruk dari YAHUDI

      Delete
    2. Nabi jgk x ajar kite mnipu, Nabi ajar jujur dlm berniaga. mknn tu bknnye free. bayar mahal. satu set nasi harga dkat rm20,ade yg lebih. tp kalau mcmni die hidang,siapa xmarah. kite kerja penat cari duit.

      Delete
    3. Betul tu.. Tapi cara aduan tu tak betul.. megadu la pada tuanya.. bukan main kritik je kat Instagram..

      Delete
  2. Dh klu mengadu kt mas pon xde tindakan diambil..biar seluruh dunia tau mcm ni bru nk wat perubahan kot..bukan kali pertama pulak tu mas kne komplen...still macam tu jg servis..pehal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... pada saya biar kritik kat umum... kalau kritik kat Mas alamatnya masuk tong sampah la.... kes mcm ni nak diam2 buat pe... elok la jumpa buku ngan ruas, ada yg berani bersuara... ini tidak... melalak kat belakang jew... depan cam pondan... good job chef....

      Delete
  3. kritikan bukan untuk menghina tapi membina...tiada penambahbaikan pada MAS..asyik rugi jaa..

    ReplyDelete
  4. Good job chef..klu u chef tkenal xbole tgur Mas..baik bungkus Mas tu mskkn dlm poker org ats...

    ReplyDelete