Show Mobile Navigation

Saturday, 21 December 2013

Pelancaran Kondom Tugasan Terakhir Model Playboy Felixia Yap

nescafe ais - 12:26


Model Playboy Malaysia, Felixia Yeap mengejutkan ramai apabila memaut naik gambar dirinya tampil berhijab. Namun dia juga menyatakan pendiriannya tidak mahu menurunkan gambar-gambar lamanya yang seksi buat masa ini.

BACA BERITA TERDAHULU:-Bekas Model Playboy Warga Malaysia Kini Berhijab Penuh

Menurut Felixia Yeap, sukar untuk dirinya memadam begitu sahaja gambar-gambar seksi tersebut kerana ia adalah bukti pencapaiannya selama ini. Menurutnya lagi, gambar-gambar tersebut menjadi ingatan mengapa dia memilih untuk membalut dirinya dengan pakaian menutup aurat pada hari ini.

Felixia turut akui dia kini sedang mendalami ajaran Islam. Islam nyata memberikan ketenangan buat dirinya, Justeru, Felixia berharap supaya dia tidak didesak.

Ada pihak yang mengeluarkan kata-kata sinis pada dirinya apabila dia membuka tudung ketika bekerja sebagai model sedangkan sesetengah tawaran sudah diterima ketika dia masih belum berhijab, selain terikat dengan tanggung jawab sebagai Playboy Bunny Malaysia.

Bagaimanapun, Felixia berkongsi satu berita bahawa tugasnya sebagai Playboy Bunny Malaysia mungkin sudah berakhir setelah dia menjadi model untuk pelancaran @Playboy Condom Malaysia, semalam.



Selepas ini, Felixia yeap tidak perlu lagi mengenakan ‘bunny suit’. Felixia merupakan model wanita Malaysia ketiga terpilih menjadi model Playboy selepas Jacinta Lee dan Amber Chia.

Ramai yang menyokong Felixia dan mendoakan agar dia terus tabah dan kuat meneruskan perubahan sedang dilakukan.

Pada masa sama, Felicia turut berterima kasih kepada butik-butik muslimah yang menawarkan kerja padanya.Ini sekaligus dapat menampung pendapatan yang mungkin hilang selepas dia menolak banyak tawaran peragaan yang tidak lagi sesuai dengan dirinya.

Apa pun, marilah kita mendoakan yang terbaik dan semoga dia mendapat hidayah ALLAH.
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






1 comments: