Show Mobile Navigation

Monday 27 February 2012

Diana Danielle Dan Pang Chin Fei Dapat Seluar Dalam

Unknown - 10:45
ayam



Nota tertulis ayat-ayat cinta yang ditujukan kepada artis Diana Danielle dan penyampai berita TV3, Pang Chinn Fei selain tiga ekor ayam hidup adalah antara kiriman yang diterima seorang wanita yang dikatakan mirip artis dan penyampai berita tersebut sejak dua minggu lalu sehingga hidupnya kini dalam keadaan trauma.

Bukan sekali, tetapi mangsa yang membuat laporan polis mengenainya, mendapat 4 ‘hadiah’ dalam tempoh kira-kira 2 minggu. Bimbang sesuatu yang buruk mungkin boleh berlaku ke atasnya, 2 laporan polis dibuat.



Begini kisahnya: [sumber:ondscene.my]
Mangsa merupakan seorang gadis berusia awal 20han, bekerja sebagai setiausaha di sebuah syarikat teknologi maklumat di Kuala Lumpur.
Awal mula kejadian ini ialah kira-kira 2 minggu lalu, apabila mangsa menemui sampul surat di dalam peti surat rumahnya mengandungi sekeping nota yang dikerat bentuk hati tertulis:
DIANA DANIELLE , From Secret Admirer.
Mangsa tidak mengesyaki apa-apa, dan membuang kertas terbabit.
Selasa, 21 Februari lalu, kira-kira jam 8.30 pagi, mangsa menemui lagi sampul surat, dan apabila dibuka, terdapat sehelai seluar dalam lelaki (terpakai) di dalamnya, juga tertulis sepucuk nota DIANA DANIELLE. Seluar dalam itu juga dibuangnya.

Sabtu, 25 Februari, kira-kira jam11.45 pagi, satu bekas kacamata ditemui di dalam peti surat, dan apabila dibuka ditemui sebentuk cincin, seutas rantai tangan, 2 keping foto lelaki berukuran paspot dan nota dipotong berbentuk bulat.

daina

Di bahagian hadapan tertulis nama penyampai berita TV3, Pang Chin Fei. Di bahagian belakang, tertulis ayat “I Love U”.

Dan akhirnya, kira-kira jam 6.20 petang, sebaik mangsa tiba di rumah, dia menemui pula sebuah beg kain tergantung pada bahagian luar pagar rumahnya.

diana

Di dalamnya terdapat seekor ayam jantan dan 2 ekor ayam betina hidup dan kakinya dililit dengan pita pelekat. Berkemungkinan, lelaki di dalam kes ini selalu memerhatikan mangsa dan ‘tergila-gilakannya’ , tetapi tidak mengetahui namanya lalu menamakannya sebagai Diana Danielle.

Bagaimanapun, mungkin dia menyedari wajah gadis terbabit bukan seperti Diana Danielle, tetapi mirip Pang Chin Fei, maka dia menukar nama kepada Pang Chin Fei!!..

Dan motif ‘hadiah-hadiah’ misteri itu diberikan tidaklah diketahui, malah mungkin ada yang berandaian ia mungkin berkaitan dengan kaedah ‘spiritual’ atau memang sengaja diberikan begitu…
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment