Show Mobile Navigation

Saturday 14 December 2013

Pelajar Tahfiz Mati Bunuh Diri Atau Dibunuh?

nescafeais - 20:36


Kelmarin, gempar dengan kes Pelajar Tahfiz bunuh diri di Kok Lanas. Nampaknya dah macam-macam spekulasi timbul berikutan penemuan mayat pelajar Tingkatan 4 Sekolah Maahad Tahfiz Sains Nurul Aman Kok Lanas, Wan Ahmad Faris Wan Abdul Rahman di tandas sekolah tersebut kelmarin.

Dan terbaru ada pihak yang mendakwa keputusan bedah siasat mengesahkan memang Wan Ahmad Faris sebenarnya telah dibunuh terlebih dahulu!

Wah, ini dah lain macam.




Sebenarnya memang ada kecenderungan seseorang pembunuh yang akan cuba menutup perbuatannya dengan menggantung mangsanya, ini bagi mengaburi perbuatan tersebut dari pihak berkuasa seolah-olah mangsa membunuh dirinya sendiri.

Contohnya, kes pembunuhan kejam seorang wanita di Pulau Pinang oleh teman lelakinya. Apapun, lebih baik kita tunggu laporan penuh daripada pihak polis. Ini penting untuk mengelakkan kes ini daripada terus menjadi bualan dan spekulasi dari orang ramai
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






5 comments:

  1. gerak hati saya kuat mengatakan ini kes bunuh, kemudian pembunuh mereka situasi supaya kelihatan seperti mangsa bunuh diri. pertama kalau bunuh diri, kenapa mangsa buka seluar? lagipun apa motif 'bunuh diri' tak dinyatakan?

    ReplyDelete
  2. kunci toilet tu mcm mana rupanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape2 pun boleh kunci dari luar. Tandas tu trbuka d ruang atas. Sdangkan cikgu pun bleh panjat, inikan budak2 yg zalim. Akal bijak boleh kelirukan org inikan nk kunci dr dlm.

      Delete
  3. konon konon si pembunuh ni nak tiru citer Detektif Conan..tp bodoh...xda akal punya otak...aku doakan si pembunuh tidah terlepas dari hukuman...kecik dh jadi samseng n pembunuh...hantar jer kat sekolah JUVANA...baru kena buku ngan ruas...

    ReplyDelete
  4. Pembunuh ni bukan pembunuh professional ni...amatur killee

    ReplyDelete