Show Mobile Navigation

Wednesday 29 February 2012

Penderaan Kanak-Kanak di Taska Permata Kota Masai

Unknown - 10:36


tampal mulut bayi
  Norhashimah (kiri) Dan anaknya, Ahmad Afiq yang ditampal pita pelekat


Cerita sebenar mengenai isu VIDEO Penderaan Kanak-Kanak di Taska Permata Kota Masai...

Akibat marahkan majikan, dua pengasuh sebuah pusat asuhan di Taman Kota Masai, dekat sini, bertindak kejam menampal pita pelekat pada mulut bayi jagaan mereka manakala tubuh pula dililit ketat dengan kain bedung.

Tidak cukup dengan itu, dua pengasuh terbabit turut membuat rakaman video gambar tujuh bayi di bawah jagaan mereka itu sebelum rakaman berkenaan diedarkan kepada umum.

Berikutan perbuatan khianat dua wanita berusia 20 dan 22 tahun itu, pemilik pusat asuhan berkenaan, Shaherah Abd Malik berdepan pelbagai masalah untuk menjelaskan apa sebenarnya berlaku kepada pelbagai pihak yang memandang serong terhadapnya.

Menurut pemilik tadika tersebut dia dikhianati oleh dua bekas pekerjanya bagi merosakkan nama baik dan perniagaannya.


ajmad afiq


Dalam rakaman video penderaan itu, Ahmad Afiq (GAMBAR) paling teruk didera apabila mulutnya ditampal pelekat dan tubuhnya dililit kain bedung dengan ketat, Perbuatan kejam tersebut menyebabkan Ahmad Afiq mengalami kegatalan di mulut dan hidung hingga terpaksa mendapat rawatan di klinik.

Klip VIDEO Penderaan Kanak-Kanak di Taska Permata Kota Masai dipercayai dirakam pertengahan Disember tahun lepas oleh kakitangannya yang bermasalah sebelum dibuang kerja pada Januari lalu, 

Sebelum dibuang mereka sering mengambil cuti dengan alasan anak sakit, namun kerana memerlukan kakitangan yang mempunyai komitmen yang tinggi, 

Saherah terpaksa memberhentikan pekerja tersebut. Mungkin kerana tidak berpuas hati kerana dibuang, pekerja tersebut bertindak menyebarkan rakaman Video Penderaan Kanan-kanak taska bertujuan memalukan majikannya.

Hasil laporan polis yang dibuat, dua wanita berusia 20 hingga 22 tahun dipanggil bagi memberi keterangan, aku harap kedua wanita tersebut ditahan kerana cubaan membunuh, kerana perbuatan kejamnya boleh menyebabkan kematian.


SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment