Show Mobile Navigation

Saturday 4 January 2014

Sultan Melaka Murka Di Facebook

nescafeais - 21:08



Marah betul ‘Sultan Melaka jadian’, Raja Noor Jan Shah dalam Facebooknya. Mungkin kerana teruk diserang warga Facebook. Sultan Melaka Jadian ni murka, Sampai satu peringkat beliau memberi amaran jangan memberi komen sebarangan dalam akaunnya. Habislag orang Melaka, sultan dia dah murka..kehkehkeh.


beta raja noor jan shah ingin memberi amaran kepada semua rakan-rakan fb diseluruh dunia……..berhati-hati memberi komen jika tidak faham sejarah sebenar…….nanti buruk padahnya……..hal raja-raja jangan ikut campur jika kita bukan berdarah raja…..biar majlis raja-raja menentukannya…….



Mungkin sebab baru ini dia mendakwa  telah mendapat pengiktirafan dari Mahkamah Keadilan Antarabangsa, tu yang teruk kena serang tu kot. Tapi, yang pelik tu, ada pulak pengikut tu.

adalah dengan ini beta dymm tuanku raja noor jan shah ibni al-marhum yam raja tuah shah bersyukur ke hadrat ilahi kerana dengan izinnya beta telah berjaya mendapat pengiktirafan dari mahkamah agong antarabangsa tentang tuntutan beta sebagai sultan melaka
.



SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment