Show Mobile Navigation

Saturday, 22 February 2014

, , , ,

Maklumat Pemilik Sebenar FANPAGE MURTAD IN PANTAI TIMUR

nescafe ais - 20:29

Selain mendakwa dirinya kafir kerana sudah murtad, pemilik sebuah akaun Facebook (FB) dikenali sebagai Murtads in Pantai Timur (MPT) turut biadab apabila mengatakan Allah SWT tidak wujud serta mengeji Nabi Muhammad SAW.

Itu antara pos pengendali FB berkenaan yang mendapat kecaman hebat orang ramai yang mahu laman itu segera ditutup, namun tidak diendahkan pemiliknya malah mencabar pihak terbabit melaporkan perkara itu kepada pihak berkuasa serta akhbar termasuk Harian Metro.

Berdasarkan pemerhatian Harian Metro, laman memperjuangkan murtad di negeri Darul Naim, Darul Iman dan Darul Makmur sebagai motonya, baru dimulakan pada 12 Februari lalu dan sehingga kini sudah mengumpul lebih 2,000 ‘likes’.

Malah dalam satu pos, pemilik akaun terbabit turut menyatakan ‘Majulah Murtad untuk Pantai Timur’ dan mendakwa penganut agama Islam adalah bodoh.

Hampir keseluruhan pos pemilik FB biadab itu adalah provokasi kepada umat Islam dan menggunakan loghat Pantai Timur dalam tulisannya.

Pemerhatian juga mendapati, pemilik FB berkenaan mendakwa dia adalah anak jati Kelantan dan sudah murtad serta memperkenalkan diri sebagai Che Awe Donde atau Pok Nik.

Katanya, memandangkan usia sudah meningkat dan tua selain mempunyai ilmu tinggi, dia sedar Islam yang dianuti selama ini sebenarnya adalah agama palsu.

Pemilik FB berkenaan turut mendakwa semakin tinggi belajar mengenai agama, baru diketahui Islam adalah agama bodoh dan dia kini berjuang untuk murtad.

Menurutnya, dia akan berjuang menyedarkan masyarakat Islam bahawa agama rekaan Nabi Muhammad (dipanggilnya Muhammad babi) akan dihapuskan dari muka bumi Kelantan.



Berikut maklumat pemilik page Murtad In Pantai Timur – MPT itu:
id: 1452759477
name: Juli Jalaludin
first_name: Juli
last_name: Jalaludin
link: http://www.facebook.com/juli.jalaludin
gender: female
locale: en_US
username: juli.jalaludin
Juli Jalaludin
Di bawah ini saudaranya yg berdekatan:
https://www.facebook.com/jasrul.jalaludin (abang)
https://www.facebook.com/julieni.jalaludin (kakak)
https://www.facebook.com/hja931ba52b0h0 (abang)
https://www.facebook.com/salniah.muhammadshah (sepupu)
Patut ke kita libatkan keluarga si murtad ni? Mungkin boleh dapat info sikit dari keluarga dia.


Suatu ketika dahulu sebelum beliau Murtad menghina Allah & Islam dengan page-page-nya
Page Murtad In Pantai Timur, Murtad In Kelantan dan Murtads in Malaysia and Singapore di kelolakan oleh dua orang rakyat Malaysia berbangsa Melayu yang telah murtad.

Mereka masing-masing sekarang berada di Norway dan Sweden. Inilah akibat pemimpin yang tidak menegakkan hukum Allah. Salah siapa jika hukum/undang-undang Islam tidak ditegakkan? Agama Islam sewenang-wenang di hina. Itulah hikmah menegakkan hukum Allah. HUKUM MATI BAGI ORANG ISLAM YANG MURTAD.

AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR. MAHA SUCI ALLAH TUHAN SEKALIAN ALAM.


Nasihat kepada sekalian umat Islam, bersabarlah. Jangan di layan manusia yang telah pun dilaknat hidupnya antara langit dan bumi. Percayalah hidupnya tidak tenang sehinggalah tiba sakaratul maut menjemputnya. Masa itu barulah matanya akan terbeliak ketakutan.

“Mereka kekal di dalam (azab) dosa itu; dan amatlah buruknya tanggungan itu bagi mereka pada hari kiamat, .. ” Taha 20:101

sumber:SUARA INSAN
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment