Show Mobile Navigation

Monday 14 April 2014

8 Gambar Ke Rumah Pelapor Isu Melayu Islam Buat Laporan Polis Tarhim & Azan Kuat Di Pasir Gudang

nescafeais - 19:26



Kecoh pada minggu ini apabila seorang pakcik berusia 56 tahun yang dikenali sebagai Mohd Said membuat laporan polis berkenaan bacaan tarhim dan azan yang dikatakan terlalu kuat hingga mengganggu tidurnya. Isu ini menerima maklumbalas yang pelbagai dari masyarakat Malaysia.

Ada yang menyifatkan ianya sungguh memalukan kerana laporan tersebut agak luar biasa kerana ianya dilaporkan oleh seorang lelaki yang beragama Islam sendiri dan bukannya datang dari penganut agama lain yang dikategorikan bukanlah luar biasa. Berikut adalah laporan polis yang dibuat.


Berikut Laporan polis yang tersebar dan menerima ribuan maklumbalas dari orang ramai.

Agak memalukan juga apabila ada non-muslim yang begitu menyenangi laungan azan lebih daripada segelintir orang Islam itu sendiri.



Isu ini tidak berkesudahan menjadi buah mulut orang. Berikut beberapa keping gambar yang dikongsikan ohmedia dari seorang pengirim rahsia yang menyatakan UMNO bahagian telah menziarahi pakcik tersebut dan berikut adalah gambar-gambarnya.

Pakcik ini juga telah diberi kata dua, jika tidak suka dengan bunyi azan dan tahrin, sila pindah dari rumah yang disewa dengan segera.










Mohon usahlah diserang pakcik ini tetapi ada baiknya jika datang mendekatinya dan bawalah berbincang. Ikut jalan penyelesaian yang dianjurkan Islam. Apa komen anda berhubung dengan perkara ini?
SILA TINGGALKAN KOMEN DISINI DAN SHARE



SILA LIKE FANPAGE KAMI DAN SHARE ARTIKEL INI






0 comments:

Post a Comment